HOME ABOUT US TOUR BUSINESS CONTACT
Sailboat
>> HOME || Business || Incentive || Sailboat

Sailboat

When you plan a incentive tour in spring or summer to Italy, your group probably expects a lot of outdoor moment and certainly a sailboat tour will impress them!

Choose an aperitif on the sea, a short cruise or even a regatta to make them challenge their colleagues!
Reach the Isole Eolie with a caicco, sail along the striking Conero coast, reach Amalfi in unique way or explore the Venetian Archipelago with a Bragozzo.

Marche, Emilia Romagna, Sicilia, Veneto, Campania. Available April - October (according to the weather)
suitable for small groups.

Are you planning a incentive tour in summer or spring and you want to add an outdoor activity that would blow your guests mind but you are not sure about which one? You know that sport activities are not suitable for that group but still you want to organize something in the open air, to give them long lasting memories? You think that culture is not the main focus of the group and neither are motors?

Well a sail boat excursion would totally be their cup of tea! Imagine a wonderful sunny day in Sicily, sailing to the Aeolian island with a caicco and exploring the island in a totally relaxed and exclusive way! Or give your guests the chance to discover Venice and its archipelago in a completely off the beaten track ways sailing with a bragozzo! Or again, after days enjoying the amazing food of Apulia choose for them a sailing excursions along the coast to make them dive in the deep blue sea and make them really feel part of a charming and unwinding day.

Can you think to a more upscale way to reach the picturesque villages of the Amalfi coast rather than with a sail boat by the sea? Or a quieter way to admire natural reserve of the Conero coast than approaching it from the sea in a shiny catamarano? Of course not!

With our sailing excursions your group will definitely feel to be taking his time and exploring new places in a refined and exclusive way.

Sailboat   Sailboat

Quando si progetta un tour incentive in estate o primavera, i vostri clienti sicuramente si aspettano di trascorrere tantissimi momenti all'aria aperta e sicuramente un tour in barca a vela li lascerà senza parole!

Scegliete tra un aperitivo tra le onde, una mini crociera o una regata per fargli sfidare i propri colleghi! Esplorate le Isole Eolie in Caicco, veleggiate lungo il conero, raggiungete Amalfi in un modo unico o esplorate l'arcipelago di Venezia con un Bragozzo!

Marche, Emilia Romagna, Sicilia, Veneto e Campania. Disponibile da aprile a ottobre (a seconda delle condizioni meteo). Adatto a piccoli gruppi

State progettando un tour incentive in primavera o estate e volete aggiungere un attività outdoor che stupisca i vostri ospiti? Sapete che il gruppo non ama particolarmente le attività sportive ma volete comunque organizzare qualcosa all'aria aperta per far loro trascorrere momenti indimenticabili? Pensate che al gruppo non interessi nè la cultura nè il mondo dei motori?

Quello che fa per voi è un'escursione in barca a vela! Immaginate un giorno di sole in Sicilia mentre veleggiate verso le Eolie con un caicco facendo scoprire ai vostri ospiti le isole in modo rilassante e esclusivo, o fate scoprire ai vostri ospiti un volto unico di Venezia e del suo arcipelago navigando tra le isole con un bragozzo! O ancora, dopo tanti giorni passati a godersi il cibo delizioso della Puglia fateli salpare per un escursione nel mare cristallino!

Riuscite a pensare a un modo più esclusivo di raggiungere Amalfi se non dal mare? O un modo più emozionante di scoprire la Riviera del Conero se non con un catamarano?

Con le nostre escursioni il vostro gruppo potrà connettersi con la natura e scoprire angoli inesplorati anche delle mete più famose.